Conversieoptimalisatie

Meer uit je website halen.

Contact opnemen

Conversie-optimalisatie is het proces waarbij de prestaties van een website of bestemmingspagina worden verbeterd. Doel van de verbetering is het aantal bezoekers dat een actie voltooit, zoals het doen van een aankoop of het invullen van een formulier, te verhogen. Tools om de conversie te verbeteren zijn bijvoorbeeld services zoals Google Search Console (Webmaster Tools) en Microsoft Clarity.

Conversie optimalisatie met Search Console

Google Search Console geeft inzicht in de zichtbaarheid van de site in de zoekresultaten van Google. We kunnen hiermee alles controleren en verbeteren. Het biedt waardevolle inzichten in hoe Google een site crawlt en indexeert, evenals mogelijke problemen die de prestaties kunnen beïnvloeden. We kunnen technische problemen identificeren en oplossen die de zichtbaarheid en conversieratio’s van de site kunnen belemmeren.

Conversie optimalisatie met Clarity van Microsoft

Microsoft Clarity is een tool voor sessieregistratie en website-analyse die inzicht geeft in het gebruikersgedrag op een website. Het registreert gebruikerssessies, waardoor website-eigenaren kunnen zien hoe gebruikers omgaan met hun site en verbeterpunten kunnen identificeren. Clarity biedt ook heatmaps en analyses die laten zien waar gebruikers op een site klikken, scrollen en de meeste tijd doorbrengen. Hierme kunnen we gericht het ontwerp en de lay-out van de site optimaliseren om de gebruikerservaring te verbeteren  en de conversieratio’s te verhogen.

Meer weten? We beginnen altijd met een gesprek over je doelen en wensen. Neem vrijblijvend contact op: 070 763 0909.

Verbeter laadtijd

Verbeter de laadtijd van uw website: zorg ervoor dat uw website snel en efficiënt laadt. Gebruik tools zoals PageSpeed Insights van Google om eventuele technische problemen die van invloed kunnen zijn op de laadtijd van uw website te identificeren en op te lossen.

Goede inhoud

Maak boeiende inhoud: maak hoogwaardige, relevante en boeiende inhoud die resoneert met uw publiek. Gebruik koppen, tussenkoppen, afbeeldingen en video's om de tekst op te splitsen en visueel aantrekkelijker te maken.

A/B testen

Gebruik A/B-testen: test verschillende versies van het ontwerp, de lay-out, de inhoud en de CTA's van uw website om te zien welke beter presteert. Gebruik tools zoals Google Optimize of Optimizely om A/B-tests op uw website uit te voeren.

Hoe kunnen we je helpen?

Korte lijnen en altijd een specialist als gesprekspartner.

SEO

Beter gevonden worden door zoekmachines. De basis van betere vindbaarheid in Google start met het technisch optimaliseren van de pagina’s die hoog moeten ranken.

Lees meer

Search Engine Advertising

Met Google Ads kun je op een korte termijn sterke online resultaten behalen. Of het doel nu is om meer omzet te genereren of merkbekendheid op te bouwen.

Lees meer

Conversie Optimalisatie

Je website is al een tijdje live, er komt bezoek inmiddels veel bezoek maar; aanvragen zijn er niet veel. Dan is het zaak te kijken naar het optimaliseren van je website.

Lees meer

Display Campagnes

Een Display campagne in de omgeving van je bedrijf of juist in het midden van een geografische doelgroep; met banners sla je de toon aan die je met je boodschap wil bereiken: precies tussen de oren van je doelgroep.

Lees meer

Websites die werken

Van de start een goed werkende website neerzetten is ons doel. User interface en SEO gelijk op een niveau zoals een website hoort te zijn.

Lees meer

Social Media

De kracht van social media adverteren is groot. We helpen je bij het promoten van je bedrijf of dienst midden in de doelgroep.

Lees meer

Onze klanten

Wat we al jaren doen. Voor wie?

Stefan Hendriks - kennis maken?

“Met wat begon als een online marketing service voor makelaars, bieden we nu het hele mkb een breed pakket van diensten.”

Contact opnemen
To top